fbpx

Gražinimas

1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Klientų teises šioje Parduotuvėje įsigijus prekes reglamentuoja Civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262, Žin., 2011, Nr. 129-6108), Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (Žin., 1994, Nr. 94-1833; 2007, Nr. 12-488) bei Ūkio ministro 2001-08-07 įsakymu Nr. 258 patvirtintos Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės (Žin., 2001, Nr. 73-2583). Šiems santykiams, be kita ko, tam tikra apimtimi taikomos ir Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu Nr. 217 patvirtintos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės (Žin., 2001, Nr. 58-2105) (toliau – Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės).
1.2. Nekokybiškų prekių įsigijimą reglamentuoja Civilinis kodeksas, Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės bei Vartotojų teisių apsaugos įstatymas. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę, todėl gavus nekokybišką prekę būtina per protingą terminą nuo prekės perdavimo dienos kreiptis į Pardavėją. Jeigu Klientui buvo parduota netinkamos kokybės prekė, Klientas turi teisę savo pasirinkimu iš Pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke (nekokybiška prekė per protingą terminą bus pakeista į kokybišką – Pardavėjo kaštais nekokybiška prekė per kurjerių agentūrą susigrąžinama iš Kliento bei nemokamai išsiunčiama kokybiška); atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu Pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino Klientas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Klientas renkantis prekę atkreipia dėmesį ir įvertina aplinką, kurioje gaminys iš tekstilės bus laikomas, Klientas supranta, kad tiesioginiai saulės spunduliai, drėgmė ar kiti stipriai įtakojantys aplinkos veiksniai ar priežiūros taisyklių nesilaikymas gali pakenkti audiniui, Klientas supranta, kad jei gaminys iš audinio laikomas ar prižiūrimas netinkamomis sąlygomis, jis negali būti grąžinamas. Prekėms, kurios gaminamos iš tekstilės kartais būna reikalingas laikas kad jos įgautų pageidaujamą formą, pavyzdžiui iš kai kurių audinių romanetės įgauną gražų klosčių kritimą tik laikui bėgant, padedant formuoti jas pradžioje rankomis, todėl prekės, kurioms reikalingas laikas įgauti formą, negali būti grąžinamos kaip nekokybiškos, nebent ir po tam tikro laiko jos neįgautų pageidaujamos formos.
1.3. Daugumą fainisiuliukai.lt prekių gaminama iš tekstilės pagal individualų Kliento užsakymą, Klientas pats renkasi pageidaujamus modelius ir audinio kolekcijas ir spalvas bei pageidaujamus išmatavimus ir tik tada pagal jo pateiktą užsakymą prekė atiduodama į gamybą, todėl pagal individualų užsakymą pagamintos prekės įskaitant sofų bei kėdžių užvalkalus, lovatieses ir pagal individualius išmatavimus pagamintos užuolaidos, romanetės, staltiesės, audiniai ir kiti tekstilės gaminiai gali būti grąžinami tik tada, kai yra netinkamos kokybės. Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo Klientas turi informuoti Pardavėją per 7 dienas nuo pristatymo dienos el.paštu info@fainisiuliukai.lt. Prekės, kurios nėra įtrauktos į Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 17 punktą (ne pagal individualų užsakymą ar išmatavimus pagamintos prekės), gali būti grąžintos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo dienos. Tokiu būdu prekių keitimui ir grąžinimui, kurios įsigytos šioje Parduotuvėje, taikomos Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės. Pardavėjas, gavęs Kliento išsiųstą prekę, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžina Klientui už prekę sumokėtus pinigus, Pardavėjas už kokybiškos prekės grąžinimą negrąžina Klientui pristatymo mokesčio. Klientas turi grąžinti Pardavėjui prekes jo nurodytu adresu Lietuvoje, prekės turi būti pristatytos kurjerio į nurodytą buveinę, prekių grąžinimo pristatymas į artimiausią paštą yra negalimas. Prekę reikia grąžinti nepažeistą, originalioje pakuotėje, su visomis etiketėmis. Pardavėjui nustačius, kad Klientas pažeidė įsipareigojimą grąžinti nepažeistą, kokybišką, nepraradusią prekinės išvaizdos prekę, Klientas įsipareigoja atlyginti Pardavėjui visus su tuo susijusius nuostolius, o pinigai Klientui nėra grąžinami.

Start typing and press Enter to search

Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.